آموزش طراحی سایت صفر تا صد – تضمینی ۶ میلیون تومان

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. آموزش طراحی سایت صفر تا صد – تضمینی ۶ میلیون تومان

دوره جامع آموزش طراحی و پیاده سازی سیستم‌های تحت وب

معرفی دوره :

این دوره که بصورت فشرده ارائه میگردد، برخلاف کلاس‌های موجود در بازار که از ۳ سطح مبتدی و متوسطه و پیشرفته تشکیل شده، دوری گزیده و صرفا به ارائه مباحث کاملا کاربردی و اجرایی اکتفا میکند تا از اتلاف وقت و هزینه دانشجو جلوگیری نماید. بارز است که پس از اتمام دوره دانشجو قادر خواهد بود پروژه عملیاتی گرفته و از صفر تا صد آنرا اجرا نماید یا وارد بازار کار شده و در سایتهایی از قبیل جاب اینجا، کوئرا و غیره رزومه خود را تکمیل کرده و در شرکتهای مختلف استخدام شود. مبنای قیمت گذاری دوره بر اساس حداقل حقوق یک ماه برای شخصی که این توانمندی ها را داشته باشد تعیین شده است. شما با این میزان توانمندی در هر شرکتی که استخدام شوید حداقل ماهیانه ۶ میلیون تومان حقوق دریافت میکنید که ما یک ماه حقوق شما را بعنوان هزینه کلاسها دریافت میکنیم. این دوره شامل ۳۰ الی ۴۰ ساعت آموزش بسته به گیرایی و هوش دانشجو می باشد که در قالب جلسات ۲ ساعته بر گزار می گردد.

سیلابس آموزشی دوره بصورت زیر می‌باشد:

آموزش کاربردی و فشرده HTML5 شامل ۲ جلسه،

آموزش CSS3 شامل ۲ جلسه،

آموزش Bootstrap5 شامل ۲ جلسه،

آموزش Javascript, jQuery شامل ۲ جلسه،

آموزش PHP شامل ۲ جلسه و مباحث: Apache, PHP Programming Style, Data Types, Array, Filing, Directory, Session, Email, XML, Ajax, MySQL, Upload, CMS Design

آموزش طراحی بانک اطلاعاتی با MySQL و ارتباط بین جداول ۲ جلسه

آموزش طراحی CMS شامل ۱ جلسه،

آموزش ثبت دامنه، هاستینگ، آپلود روی سرور، کار با کنترل پنل هاست و مباحث جمع بندی شامل ۱ جلسه می‌باشد.

اهداف دوره :

تحلیل اولیه، طراحی و پیاده سازی اصولی انواع سیستم‌های تحت وب به صورت کاملا عملی و کاربردی به همراه یادگیری اصول کدنویسی تمیز و تایپ ده انگشتی سریع.

محتوای دوره :

HTML5 SEO Base
CSS3, Bootstrap5, Fontawesome
jQuery, Javascript
PHP, MySQL
Host, Domain, CPanel, CMS

مدت دوره : ۳۰ ساعت

هزینه دوره : ۶ میلیون تومان

جهت مشاوره و رزرو با شماره ۰۹۱۲۳۲۳۸۱۳۳ تماس حاصل فرمایید یا از طریق شماره ۰۹۳۳۰۰۳۱۵۱۵ در تلگرام یا واتس اپ ارتباط برقرار نمایید.

اینستاگرام https://www.instagram.com/kmahdi70

WhatsApp
فهرست